0522512512 0522512512 Phone Number Phone Number
0522512512Phone Number

קשרי קמעונאות

בסיס להגדרת השירות ללקוח - אלי גידור

בנייה וקיום קשרים בקמעונאות

מהי ערכיות (value)  ?ערכיות קמעונאות לפי אלי גידור

  • לקוחות ידרשו more-for-less בחווית הקניה שלהם
  • לקוחות יקדישו פחות זמן לקניות
  • לקוחות יפרידו בין מסע קניות “שוטפות” commodity-shopping לבין מסע קניות ערכי value-added shopping

מטרות ערכיותמטרות ערכיות 2 - קמעונאות אלי גידור

  • לקוחות מאמינים בהשגת ערך עבור קניותיהם

“Good Value for Money”

  • לקוחות אוהבים לעשות עסקים עם קמעונאים
  • הגופים החברים בצינור ההפצה אוהבים לעשות עסקים (לשת”פ) עם הקמעונאים

חווית הטריות - קמעונאות וסחר -אלי גידור חווית קניות:  טריות    Fresh

Carrefour planet concept

Carrefour has totally reinvented shopping for its customers, and the Carrefour planet concept offers them a new  shopping experience centred around making purchases in comfort, friendliness and fun. The new stores boast a festive atmosphere of discovery, specialist offers organised into key areas, lower prices, brand new services and new technologies

תפיסת הערך על-ידי הצרכןתפיסת הערך על ידי הצרכן. אלי גידור

carrefour-planet-concept

  • תועלות מהקנייה
  • עלות מול תועלת
  • משתנה בהתאם לסוג הלקוח
  • מושפע מהתוצאה ולא מהתהליך

שרשרת הערכיות בקמעונאות Value Chain

  • מייצגת קבוצה של תועלות המוצעות ע”י ערוץ השיווק (distribution channel).
  • כוללת הרבה מרכיבים כמו: מיקום החנות, הסביבה, האווירה, שרות ללקוח, מבחר המוצרים, מגוון המותגים, איכות המוצרים, מלאי מצוי, משלוחים, מחירים, תדמית הקמעונאי, ועוד.

מערכת יחסים עם הלקוחותשרשרת הערכיות - אלי גידור

  • בסיס הלקוחותצבר הלקוחות המקיימים עם הקמעונאי מערכת יחסים מתמשכת יותר מאחרים. לקוחות אלה צריכים ל”השלף” מקרב כלל הלקוחות.
  • שירות ללקוחמבוסס על שירותים מקובלים/סטנדרטיים ושירותים מיוחדים/מורחבים. קיימים ארגונים ששיפרו את השירות ללקוח באמצעות מתן יותר סמכויות לעובדים בהתאמת השירות לכל לקוח.
  • שביעות רצון הלקוחותנוצרת כאשר הערך הנתפס והשרות ללקוח יוצרים חוויה גבוהה יותר מציפיות הלקוח.
  • תכניות נאמנות לקוחותתכניות המצ’פרות את הלקוחות הטובים יותר, אלה הלקוחות עימם מעוניין הקמעונאי לבנות מערכת יחסים ארוכה.

בסיס  להגדרת  השרות  ללקוחבסיס להגדרת השירות ללקוח - אלי גידור

  • איזה שירותים ללקוח נחשבים כבסיסיים ואיזה שירותים נחשבים כתוספות (הרחבה) ?
  • מהי רמת השירות התומכת בתדמית העסק ?
  • האם צריכה להיות ללקוח בחירה בין השירותים המוצעים ללקוח ?
  • האם השירותים ללקוח צריכים להינתן בחינם ?
  • כיצד להעריך את תרומת השירותים הניתנים ללקוחות אל מול עלותם ?
  • כיצד ניתן להפסיק מתן שירות מסוים ללקוחות ?
  • עובדים מרוצים respect your people & they’ll respect your customers
  • פשטות keep it simple
  • קיים את הרעיון הגדול you will be what you say you are
  • עזור ללקוח ל”דעת” all shopping is about discovery
  • היה עקבי consistent, make your team on top every day
  • טפל בבעיות fixing problems quickly, fairly & w/a smile
  • משוב encourage complaints and think of them as free market research
  • יושרה ופתיחות ready to admit your mistakes. Open-mind
  • קבלת פנים Smile and be nice, demit!
  • חיה ונשום את העסק Living & breathing it!

שירותים מקובלים ללקוח

טיפול  בהחזרות  ובתלונות

תווי קניה / תווי מתנה

מכירות מיוחדות ללקוחות

שעות פתיחה ארוכות

שונות: מודיעין, חניה, …

אשראי

משלוחים

התאמות  והתקנות

אריזה   ועטוף

הזמנות בטלפון ובמחשב